every little bit.

idag har jag utnyttjat min lediga dag till max.
började med att gå upp klockan åtta,
jag är störd, i know. sen så satte jag mej på bussen till
stan klockan tio. död åt att åka buss, typ. suck.
när jag kom till stan träffade jag mamis väninna
så vi bestämde att vi skulle luncha ihop och så
skulle jag få åka med henne hem. thank good! :)
sen så shoppade jag lite. var sjukt sugen på att
spendera alla cash jag hade på kontot. men tyvärr
fick jag inte plocka fram kortet så ofta jag ville.
fanns ju typ ingenting. :S suck på utbudet.
men fick några bags med mej hem i alla fall, innehållandes:
. roströd tunika
. lila t-shirt (förövrigt hatar jag lila. uschusch. meen, whatever.)
. ribbat vitt linne (alltid bra att ha. heh..)
. grå stickad oversize-nånting (myyys.)
. underkläder
. necessär (alldeles för dyr, men ack så fin. ;P)
plus lite smått och gott.
men får nog allt bli en tur till staden n nästa vecka igen. :) hah..

sen så har jag träffat c igen. :) blev en cykeltur idag också.
igår fick det bli två varv runt viken, idag tog vi fifallarundan.
skönt, trots att det regnade. för tots allt, när man pratar så
mycket som vi gör så hinner man liksom inte tänka på annat. ;) hah..
puss på c, i alla fall. hon är gud.<3

VAD VILL DU? :(
och vad faan, menar du.!?
give up, för in i helvete. :/ please.

imorgon är det jobb igen. 11-18. suck.
fast får väl tänka på att när jag slutar så blir det fotboll. :D
yesyes. wif-österviking. det bara mååste bli vinst. :) mhm.


nix, nu ska jag gå och kika på 'las vegas',
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0