hur kan man tappa orken att andas?

klockan åtta igårmorse blev jag tvungen att
sätta mej på bussen till stan för att åka till tandläkarn. :S
jag hatar att åka buss och jag hatar att
gå upp tidigt när jag är ledig. suck på det. :/
dock hade jag världens bästa sällskap. :) heh..
meen, när jag skulle åka hem så åkte bussfaan
förbi mej så jag var tvungen att vänta i en timme
extra. som sagt, jag hatar bussar. gaaah!

på kvällen blev det fotboll med mami.
juniorlaget mot smedby.
men regnet bara vräkte ner och det blåste halv storm
så efter första halvlek så gick jag och mami och satte
oss i bilen för att kika vidare. ;)
matchen slutade med förlust. 0-2. 
dock inte helt oväntat, kanske.. heh..

idag blir det lite jobb. någon var sjuk så jag
fick hoppa in några timmar.. inte skitkul att jobba 16-20.15, 
kanske, men vad fan, måste ju visa framfötterna nu, så
jag får fortsätta i höst. typ.

förövrigt blir nog veckan hyfsat lugn.
inventering på torsdag och jobb halva lördag
bara, som liksom måste göras..
sen har jag en förhoppning och ett stadsbesök på fredag
med mami och det känns ljust på den fronten, för tillfället. ;)
så det känns skönt..
och sen är det ju kräftskiva på lördagkväll. :D längtar!


nixpix,
nu ska jag titta lite på VM innan work,
PUSS

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-28 @ 21:26:37
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0