hur kan nåt så stort förvandlas?

det är lite tungt nu, det kan jag inte ljuga om.
imorgon får du din lägenhet. DIN lägenhet.
i göteborg. sjukt långt härifrån.
och även om du har bott där ett bra tag nu, och
även att du var borta härifrån mycket innan också,
så är det liksom som att är det är nu, precis NU, som
jag verkligen inser det. du kommer inte tillbaka. ;(
man köper inte en lägenhet 36 mil ifrån sitt "hem"
om man inte planerar att bo där. så är det, liksom.
det förstår vilken dåre som helst..
och även att jag är helt galet glad för din skull,
för det är jag verkligen, så kan jag inte säga att det inte
känns helt fruktansvärt inombords. för det gör det. :/
jag saknar dej så mycket att det gör ont i hela kroppen.
och även att vi pratar med varandra i telefon i princip varje dag,
så kan jag inte sluta tänka på att jag faktiskt har förlorat dej..
visst, du kommer alltid vara min bästa vän, det svär jag på!
men du är inte här. och ibland behöver man ha sin bästa vän just HÄR.
ibland vill man bara kunna springa hemifrån hela vägen hem till dej
bara för att man har något viktigt att säga mellan fyra ögon.
man vill kunna släpa dej med på fotbollsmatcher, även att du hatar det,
bara för att kunna sitta där och kika på spelet medan du pratar
hejdlöst i mobilen. man vill bara kunna ligga i min säng och fnittra hela
natten igenom så papi blir galen för att han inte kan sova.
man vill bara sitta med dej när du äter barnmat på burk och känna
sig äcklad när du alltid lyckas göra så att det skvätter runt i
hela micron. :) man vill bara kunna ha dej här. som du alltid
brukade vara. precis här. hos mej.
men nu är det inte så längre. jag kan inte göra allt det där.
hur mycket jag än vill kunna göra det, så kan jag inte.
för även om jag springer hela vägen hem till dej, så kommer inte
du vara där när jag kommer dit. och jag kan inte ringa dej och säga
"följ med på fotboll" för det finns inte en chans att du skulle kunna det.
för du är inte längre här. och det är det som är jobbigt.. :(
men jag vet, och hoppas, och tror, att du och jag alltid kommer vara bästa vänner.
för trots allt så är ju du min, hjärtat. :)
forever&always. you&me. love you big time.<3

igår var det inventering. började klockan 18 (vilket är klockan sex,
emmy, inte klockan åtta. :P) och vi åkte därifrån klockan tolv,
rosa skjutsade hem oss, simp och mej, eftersom vi tre var sist kvar.
sara och jag fick godiset också. vilket lycka. inte. :S fast det gick ju bra när vi fick
lite assistans. :) och sen hade rosie och jag damp i kassorna.
tävling. och jag vann. ;) yes.
skönt att alla andra fick springa och vi bara knappa lite. heh..

idag blir det ett stadsbesök. :D yees. har skrivit en lååång lista
med saker jag vill ha. men om jag känner mej själv rätt så
kommer inte ens hälften på den där listan bli avbockad. tyvärr. :/
men men, storshopping är i alla fall målet!

vad händer ikväll då?
i och för sej jobbar jag imorgon, börjar nio, men jag vill ju
ändå inte bara sitta hemma och glo.. någon som vill leka? :)

saknar lillstrumpan också. :/ vi MÅSTE träffas idag.<3


nope, dags att fixa iordning sej
lite om man nu ska ska city,
CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0