när allt är naket klart.

igår var det lite fest hemma hos lina. det var mys.
en jäkla massa singstar blev det. alltid lika kul.
dock drack jag inte, fast det gjorde inte så värst mycket..
men kvällens största minus var att jag var tvungen att
gå hem så pass tidigt eftersom jag skulle upp pch worka imorse.
det var illa. :/ men men.. trevlig var det ändå. ;)  

och på tal om att jobba. inte alls kul att vakna imorse och inse att man
sovit i cirkus tre timmar (bara för jag inte lyckades somna under natten. fan.)
och är tvungen att  cykla ner till ica och köra ett elvatimmarspass. :( suck, nej.

baaara för att du är sötast. mhm. :) puss på dej.


neeh, nu ska jag göra något annat. 
byebye.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0