our lips can touch.

just nu går jag på överskottenergi.
nannaaananaa. trött som ett as egentligen,
men herregud, kan ju inte sova än.!?
har ju trots allt sovis imorgon till tio,
och då ska jag plocka varor med oscar och rosie
hela dagen, så sova nu, nejnej.
men en mysig film i soffan skulle inte sitta fel. :)
skulle varit ännu trevligare med någon mysig
person som sällskap (sure, mami & paps, ni är goa, but still.).
meen, i guess that's för mycket att begära. mhm.

har precis varit ute och gjort av med lite av min
energi på banvallen. pallade inte att springa idag,
alldeles för trött i benen efter allt cyklande i helgen,
men en lååång promenad blev det. skönt.
även här hade det varit skönt med lite sällskap,
men min walkervän är och drar runt och roar sej i
bulgarien, så får nöja mej med fall out boy i hörlurarna..

saknar dej lillstrumpa, men snart kommer du hem! :)

och hjärtat, önskar att du också kommer 'hem' snart.
klarar mej inte utan dej längre.. :/
suck på 36 mil. typ.

imorgon är det fotboll. längtar.<3


love,
lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0