typiskt mej.

gårkvällen(?) var riktigt kul. faktiskt.
oscar skjutsade ut mej, johanna & ida till varvet (tack!),
och väl där bestämde vi oss för att ta oss en
titt på naturen. hyfsat annorlunda förkrök,
men ack så trevligt. :) haha.
när vi var klara med vårat skogsbesök och jag
hade druckit upp min flaska med mumsig skumpa, så
drog vi oss mot havsdoften och träffade på en wif-buss
full med grabbs. :D yehey.
men på grund av saknad av ork så väljer jag att inte kommentera
kvällen mer ingående utan bara slänga ihop ett slutresultat. 
: för mycket dricka för vissa (haha), för lite dricka för andra.
dålig musik, dålig attityd, bra folk, fin utsikt (i dubbel bemärkelse)
och skjuts hem i sällskap av ida och ett helt gäng sköna pojkar. :D heh..
helt klart en kväll som slutar på plus. :)

dock inte lika roligt att vakna vid halv tolv och inse att om två
timmar ska man vara klar för femtioårskalas, släkt och en
massa social skit. men, vad gör man inte!? : l
och faktiskt, när jag väl kom dit och nellie slängde upp en återställare till
mej så kände jag mej helt på topp igen. :) hah..
sen blev det dags för vårat lilla spex för farbror'n.
sjunga. jag, nellie, sara, simp & viktor. sven-ingvars. 7 låtar. inför alla. puuuh..
nervöst innan, det kan jag lova. men det blev lyckat. faktiskt. ;) haha.

nu har jag hunnit med en träff med min sötsak också.<3
så den här helgen har varit jävligt bra. puss på det!

men ångest nu dock. hur jävla dum får man vara!?
ibland tror jag inte riktigt att jag tänker. :S
suck.


godnatt gott folk,
puss.


pic från igår. :)
johanna, ida & jag.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0