reunion.

kikade precis på ett program om spice girls comeback. kan väl inte
påstå att jag är något särskilt fan av gruppen, men victoria är ju en favorit,
så kände mej lite halvtvungen. :) heh.
något höjdarprogram var det ju inte. verkligen inte.
men en sak är i alla fall säker, alla tjejerna ser jävligt bra ut nuförtiden. mhm.
även om nu fru beckham lätt är snyggast. yes.

                 

nu blir det nog att krypa ner i sängen och försöka sova. tjugo över nio - i knooow,
men jag måste orka med att en tiotimmars imorgon, hur jävla skit jag än mår.
så sömn är nog en ganska bra idé nu, trots allt.. :/


sov gott, folks,
p u s s  

Kommentarer
Postat av: pie

jag och clara satt och klagade på hur fula alla var hela tiden. den snyggaste är geri och har alltid varit, victoria är så sjukt jävla ful så jag tror jag dör. allvarligt!

2007-12-20 @ 21:58:46
Postat av: lisa

nono big NO. victoria är så sjukt snyggt. men geri är en värdig tvåa. yes, jenniepie.

2007-12-22 @ 18:32:52
URL: http://lenper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0