yes.

mhm, nu har jag gått och kirrat mej en blogg.
efter mycket fram och tillbaka med "hur fan fixar man?",
 så tog jag jenniepie till hjälp. thanks cutie. :)
så nu är det väl bara att börja blogga..?
men nu kommer nästa fråga uppoppande i skallen "vad ska jag skriva om?".
antar att jag inte kan fråga jennie nu, så får väl hitta på något själv.. gosh!

jag börjar jobba imorgon. :S det kanske är något av intresse(?).
i alla fall för er lyckliga jävlar som slipper arbeta och kan slappa
hela dagarna. då kan ni ju ha något att skratta åt. ica-lisa, liksom.
själv tycker jag inte att det är särskilt kul - vill ha mer semester! :/
but i guess that livet inte är menat som en enda lång semester.!?
jobba is the shit. vare sej man vill det eller ej.. : l  

nej, nu ska jag väl gå och göra något vettigare av min sista semesterdag.
för nu är det ju bara 24 timmar kvar tills work. nedräkning börjar. 
suck.


so long, folks.<3





bild från igår. varvet.
med anna & co.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0