hate how much i love you.

singstarpartyt igår blev lite avslaget för vi var många som var lite
halvsjuka, kanske inte världens bästa idé att supa och sjunga för kung och fosterland då!?
men det var i alla fall väldigt trevligt, som det alltid är när vi samlas. :)
god mat, fin dricka, härlig sång och många skratt. :D precis som det ska vara..

dock var jag inte lika pigg imorse när jag skulle gå och jobba. och blev ju inte piggare
av att ingen verkade lyckas hitta vägen till ica förrän klockan var typ elva.
huh, ensamt värre i kassan, kan jag lova.. suck på det.

nu är jag i alla fall hemma och tar det lugnt. sliten till tusen och en förkyldning på väg.
inte dom bästa förutsättningarna för en lyckad lördagskväll, men what to do!? :/
får se vad som hittas på under kvällens gång. bara mys,
festa till det lite eller  middag hos farmor.?
hm, inte det lättaste valet när kroppen och huvudet säger olika saker.. nej.
men lite käk hos farföräldrarna får det nog bli i vilket fall, det känns som att det behövs.

om jag hade hållit om dej i evigheter
hade det ändå inte varit nog.


ha en trevlig kväll nu, gott folk.
på återseende,
adios.

Kommentarer
Postat av: dani

Sliten? ;)

2007-11-03 @ 17:09:46
Postat av: lisa.

sjuuukt sliten. heh.

2007-11-03 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0