headline.

idag snöar det rejält, jag är typ sjuk och jag saknar dej.
suck på det. :(

glömde förresten berätta om den sköna busschaffisen som körde mej hemåt igår.
innan han skulle bytas av i linköping så började han snacka i micen.
"jaa, jag ska snart bli avbytt här. blabla.. och jag brukar alltid
sjunga en sång för mina passagerare. så jag hoppas inte att för
många sover nu då. idag får det bli den här."
och så börjar gubben sjunga 'ovan där' (den som är med i en 'ängels tålamod').
först sjunger han en vers och sen när det blir refräng så börjar
typ folk i bussen sjunga med. hahahaa.  sen så bara "jaa, vad härligt
när ni sjunger med, det är det ingen som brukar göra.
jag tar en vers till och sen klämmer vi i på refrängen igen". hahahahaaa. :D
så kul att jag trodde jag skulle dö. heh.

igår kväll blev det förövrigt en riktigt fotbollskväll. först ut var 'fotbollsgalan'
där zlatan vann guldbollen - helt rätt! :)
sen blev det 'sportklubben' med utvärdering av galan och intervju med ovannämnda.
och sist men inte minst blev det dokumentär om david beckham. puss på honom! mhm. :)


nu ska jag ladda upp bilderna från helgen på bdb'n.
blev tyvärr inte så många, but still,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0