living on the edge.

hoho. äntligen söndag! jag är ledig (kors i taket!). plus att jag har
avnjutit det jag saknat den här veckan - en skön sovmorgon. mums! :) 

fredagskvällen spenderades i alla fall framför teven med
jennie girlang och viktor volang, typ. det var mys!

resten av helgen har varit ganska skit, faktiskt.
mycket jobb, ledsna miner och allmänt tråk. :/ jajaa.

men nu lite om 'idol'..
tävlingen som jag har älskat länge, meen som sen i fredags står högst
upp på min "inte-titta-på"-lista.
två gånger i veckan (jaa, jag tittar på både originalavsnitten och repriserna!)
den senaste tiden så har jag mått så jävla bra. jag har njutit.
och kalla mej gärna galen, men jag har känt mej kär, dom ynka timmarna på en vecka.
för att få se daniel, att höra hans underbara röst klinga ut i sjukt bra låtar - det har
fyllt mitt hjärta med inget mindre än kärlek.
så tack vare er tondöva apor som röstade på andreas (hur i helvete är det möjligt!?)
så känns det som om jag har blivit dumpad. lämnad i tårar.
tack för det, fuckers. ;(


huh, på återseende,
puss.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas du har röstat också varje vecka annars får du ju inte vara gnällig..:P

2007-11-25 @ 17:26:28
URL: http://whataboutnellie.blogg.se
Postat av: lisa.

jag har röstat varje vecka, ca 4-6 ggr varje gång. :(((

2007-11-25 @ 18:41:17
URL: http://lenper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0