sixpence none the richer.

yeah, helginfo, here we go..

i fredags (efter att ha jobbat) så blev jag upplockad av mami och paps och vi
begav oss till sporthallen där vi mötte upp med släkt och vänner för att avnjuta en
a-lagsmatch i innebandy. en match som jag måste erkänna att jag trodde viken inte
skulle ha en chans i. men ack, så fel jag hade. det var sjuukt spännande!
men som vanligt blåstes matchen av när viken inte hade ledningen.
men slutsiffrorna 11-13 visar på att jag var heeelt ute och cyklade när jag förutspådde
hur det skulle gå. men en rolig match att titta på var det, i vilket fall som helst,
och vi får tacka nummer 21 i bortalaget för mycket av underhållningen.
shit, vilken stjärna. yesyes.
efter innebandyn drog vi hemåt och kikade på inspelade 'idol' och det
slutade inte bra där heller tyvärr. en av mina finaltippade fick lämna showen (helt fel!),
men min favorit, daniel, är i alla fall kvar nu och han kommer vinna hela skiten. sådetså. :)

lördagen tillbringades fram tills klockan 14.00 på ica. mycket att göra, så tiden gick fort..
sen blev det hem och sova en stund innan man började fixa sej för kvällen..
vid sjutiden gav jag mej iväg för att träffa flicksen och kila till emil för att förkröka en aning.
väl där blev det ölspelet och vi kan väl säga att vi minst sagt kom igång. heh..
när klockan slog halv elva(?) var vi på väg ner till las vikas och vi var alla ehm.. glada då. ;)
när vi kom ner till davidssons så såg vi slutet på matchen,
som förövrigt slutade med förlust, precis som jag sa.
efter det blev det fullt ös. ett helt galet krök. :D
sjukt mycket folk och alla var i princip riktigt fulla.
det var så jävla kul! inte varit sånt drag på davidssons nån gång förut,
förutom typ karnebåten. hahaha. ;) helt klockrent.
när dom stängde där så drog vi i alla fall vidare på efterfest hos jemsö.
där blev det singstar och grejer. som vanligt. :)
så knallade inte hemåt förrän klockan var runt fyra. men det är så det ska vara, som
jag brukar säga.. mm..
thanks flicks (och fotbollsgrabbar) för en helt sjukt rolig kväll, i alla fall. :D

igår började jag dagen med en utvärdering med carolin. ;) heh.
sen blev det slapp på hög nivå. mhm.

idag är jag fortfarande sjuk (kanske inte var någon superbra idé att kröka när man
egentligen mår skit?!), men det var det fan i mej värt. haha.
nu ska jag i alla fall laga lunch åt mej och mami. hemmafru - yes i am! :)


på återseende,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0