why not make some sound.

ikväll är det en klassisk singstar-kväll med folket som står
på schemat. alltid lika trevligt! :)
dock är dom flesta av oss lite halvsjuka, så väl bli en relativt lugn afton på kopparvägen.
och så ska jag ju jobba imorgon (klockan 09.00, vill jag tillägga) 
och det är inte någon höjdare dagen efter en sammankomst
med familjen a och johanna. menmen, som sagt, lite lugnt skulle vi ju ta det.. huh.

idag har jag förövrigt kikat på 'grease' med lillebror. härlig nostalgi. :D
vi skippade stan för att jag mår som jag mår, så får bli jeansjakt en annan gång..


neeh, nu måste jag klä på mej innan huset
invaderas av sångfåglar,
over and out.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0