i'm going back to the stars.

jag - "kan jag sätta upp min boxningssäck i garaget?"
paps - "eller så kan vi hänga upp den på verandan, i taket där."
jag - "ameen, ska jag stå ute och boxas i vinter eller?!?!"
paps- "du får väl ta på dej mössa och så.. det gjorde rocky!"
ursäkta men sen när är jag 'rocky'?! ;D hahahaaahaa.

jao, puss på dej, typ.

tänk om alla med mycket cash var så här sköna. :)
så sjukt mycket bättre det skulle vara..
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70548215_852__o,00.html

imorgon blir det shopping i norpan, en fyratimmars på ica 
och förmodligen innebandy. :)


ska kila,
pussss

Kommentarer
Postat av: nellie

Haha ja visste du inte att du var Rocky i ditt tidigare liv:)

2007-10-16 @ 22:26:21
Postat av: lisa

nee, inte jag heller. ;) hahahaa.

2007-10-17 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0