i'm yours.

nu är det alldeles strax dags att springa ner till jobbet
för en fyratimmars igen.. tråkigt värre. :( fredagskväll liksom.
det är ju då man är van att verkligen ha tanken "äntligen helg!".
istället får jag sitta och se på alla andra som går runt med ett leende
på läpparna och den tanken i skallen. när jag själv kommer sitta
och räkna minuter. suck.

efter jobbet blir det förmodligen innebandy, eftersom
jag idag har avbokat min planerade utgång med flicksen.
jaa, jag vet, jag är tråkig. men jag är också jävligt
sliten. sådetså.

och dessutom så hoppas jag på en liten träff med dej ikväll
också. man vet ju aldrig liksom. ;) heh..


dags att kila,
pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0