it ain't so sweet.

i onsdags var det ju big time shopping, som jag tidigare nämnt. :)
och det här inhandlades : vinterkappa, handskar till sälen, mössa
till sälen, födelsedagspresent till paps, present till nathalie, muggar,
påslakanset, usb-minne, boxningssäck, boxningshandskar och
ett par nya knästrumps.
sjukt mycket mer än vad jag egentligen hade råd med.
suck på mej. but still, inget slår ruset efter en dags shoppande. ;D heh.

igår var en konstig dag. slutade i tårar. jag är galet klantig och jag
hatar mej själv. fanfanfan! :(

idag är det fredag. i love fridays. 
och världens bästa paps fyller år, GRATTIS! :)
plus att det är partey ikväll. yeeey.


nu ska jag fundera vidare på min outfit ikväll,
och höra med dani vad han tycker. ;)
återkommer,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0