oh, it's what you do to me.

igår var det kalas för lillan som fyllde år. :)
vi hade reserverat ett bord, men det var ingen annan där
typ, så man kunde nästan säga att vi hade hela melke's
för oss själva. ;) det var riktigt mysigt.
tack för en trevlig kväll, alla ni petterssons. :D

snart bli det work för min del. 16-20.15. :/ och imorgon och
på fredag också.. suck på att jobba eftermiddag alltså.
but still, jag ska vara glad, för jag har ju faktiskt ett jobb. mhm..

har precis kommit på att jag använder orden 'snygging' och 'galet' 
hela jävla tiden nu. hahaah. ;D typiskt mej att komma in i
sådana perioder. tss.. 


jajaa, ska göra mej iordning för ica,
kom och säg 'hej' sen, typ.
pusssar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0