unexpected.

den här helgen stavas verkligen P-A-R-T-Y,
och det var ju liksom inte alls meningen från början.
eller jaa, fredagens festande var ju planerat i allra högsta grad,
men vad hände sen!? huh.
igår hamnade jag i alla fall på en ferre igen. jag vill tillägga att jag
på något sätt kom dit alldeles själv till folk jag inte riktigt brukar
umgås med.. just.. själv, liksom. men ojojoj, vad bra det blev! :) hah.
eller kanske inte blev helt som jag hade planerat
(allra hastigast innan den oväntade avgången)!?
but still, slutbetyget blev heeelt okej. :D
roligast var i alla fall när jag trippade in där, fick en snaps av s
och martin skakar på huvudet och säger "lisa, ge mej numret till lenken då,
så ringer jag honom om en kvart". heh. roligt tyckte han, (internt för alla andra
kan man väl säga).. men till poängen - det var herr wigren som senare inte
riktigt var i sitt bästa skikt. mer behöver jag väl inte säga.!? ;)
hahahaaa. klockrent!

nu är jag ännu mer sliten än igår(!) och snart kommer mitt hus fyllas
med släktingar som ska fira min kära fars födelsedag i efterskott.
och jag måste vara social. hur ska det gå!? :/


neeh, en dusch är ett måste nu,
puss på dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0