i fell in love with you suddenly.

helgens fest var kanon!
systrarna jonssons kräftskiva i fåfalla. :)
åkte dit med simp, johanna, jossan & tobbe
och väl där mötte vi upp med alla andra
'kändisar'. :P vi placerade oss längst i lokalen
när det var dags för käk och det var allmänt askul.
mycket sång från vårat håll, yes. ;) och det kanske var
det som lockade alla andra(?), för plötsligt kändes det
som om verkligen alla förflyttat sej till oss. yeeeah. :D hah..
klockrent. javisst. ;)
sen blev det att shaka järnet med folket. yehey. kulkul.
dock hade det blivit för mycket snaps för vissa,
så vi saknade ett par själar på dansgolvet. men men,
så kan det gå. ;) heh..
det var i alla fall en sjukt rolig kväll,
så tack johanna, lina, rosa & diana. :)<3
och du är i alla fall snyggast i alla lägen. :P totally. hah..
pics kommer på http://lenk.bilddagboken.se . checka!

och igår var det födelsedagsfirande för faster. det var mys,
som vanligt när man umgås med nellie och sara. :)
blev kortspel, precis som det brukar bli. dock blev det
en jävla massa fuskande från 'vissa' håll. så sara och
jag dumpade den leken och bestämde att det var time
för en traditionell grunka-omgång och jag vann! 40 spänn.
det kallas utklassning. hah.. ;)

sen blev det innebandy. :) träningsmatch. 5-5. rolig match
att titta på och simp gjorde en av sina bättre matcher,
om man får säga så om lillebrorsan. :P heh..

hatar att vi alltid lyckas strula till det så jävla mycket.
hårda ord som sårar bara för att vi missförstår varandra. :(
dock löser det sej ju alltid, för trots allt så klarar vi oss ju
inte utan varandra, men det är alltid lika jobbigt däremellan
när man blir så sjukt ledsen. ;/
men jag hoppas i alla fall att du nu har förstått vad jag menar.
och att vi kan glömma och gå vidare. min kärlek till dej.<3

du finns i mina tankar, morfar. försvinn inte.

'det är så jag säger det, du är det finaste jag vet.'
ett år sedan igår, hjärtat. :)
bästa minnet - du, jag och håkan.<3

idag är det 5 dagar kvar till kroatien och jag
längtar så jag tror jag spricker. :D


nee, dags att göra något vettigt kanske(?),
pussar.

(förresten, kommentera mina blogginlägg lite, tack.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0