yes, indeed!

en tur till stan blev det idag. :) yey.
dock var jag själv och fick ganska snart ont i fötterna,
but still, hittade faktiskt nästan allt jag var sugen
på att hitta. så blev en del. :)
. svart klänning
. lila klänning
. svarta leggings
. gråa knästrumps
. lila tights
. svart klänning med vit t-shirt
. nagelbitsstoppgrejs
. nagelstärkande
. behå
. mascara
c'est trés bien! nu är det bara ett par nya jeans 

och nya svarta klackshoes som lisa verkligen behöver. ;)
 

yeah, puss på nyår 2007. :D


hörs,
PUSS


Kommentarer
Postat av: jenniepie

åååååhåhåhåh, jag längtar som en idiot tills fredag då studiebidraget kommer. shåp til' ju dråp!
nyår är parteeeeey och det ska bli så kul! :)

2007-09-25 @ 19:37:30
Postat av: lisafis.

mm, jag förstår det. :) shopping är funnyfunny. :D
och nyår ska bli guuuuud. riight!? <3 weeey.

2007-09-25 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0