resumé.

yes, här kommer den utlovade redovisningen av den gångna helgen..
det finns så mycket att berätta, och jag kommer troligtvis glömma att nämna typ hälften,
meen, i vilket fall som helst så var dagarna i göteborg som en enda jävla skrattfest. :D

roadtripen startade i fredagsmorse, en aning senare än vad som var planerat (heh..) och
jag, carolin, lina och lina cruisade golf ifrån viken, medan dom andra brudarna åkte i 'kamelen'. haha.
många skratt och mycket uggla under bilresan blev det. tog ett längre stopp i borås där vi åkte vilse
('sväng här, det skulle jag ha gjort' ;D), kom rätt igen och mötte helt oväntat dom andra.
sen blev det lite minishopping och mini(!)käk innan vi for vidare till rävlanda där vi prickade rätt direkt
och jag fick äntligen återse min allra bästa nathalie efter 7½ månad utan henne. kramkalas och glada miner!<3

efter lite chill, snack med nathalie och martin och en rundtur i deras otroligt tjusiga lägenhet så
började vi fixa oss inför kvällen. två göteborgskor droppade in och vi körde 'crazy tärning' där allt
verkligen gick lite, hm, överstyr. fullkastrull drog vi till bussen som skulle ta oss till centrala götet.
väl på bussen utförde vissa sina behov (huh!), och vi sjöng som idioter. ;D hahaha.
när vi kom till city gick vi till ån, äcklades lite och tappade skorna i vattnet, hehe, därefter blev det
en löparrunda. nu i efterhand kan man bara asgarva åt vilken syn alla måste ha fått. 10 springande
partybrudar. haha. till råga på allt så föll jag som en fura efter att någon dåre hoppat ut framför mej.
stukat fot och blodigt knä. aaaj! men fy faaan, vad vi skrattade, bella och jag. :)
på keybar var det kul, meen, vi bestämde oss ändå för att sticka hem i lagom tid, vilket kändes som ett
bra beslut, i alla fall dagen efter..

då var det dags för liseberg! yeey. ;) mycket karusellåkande blev det. balder var bäst - som vanligt,
och carolin och jag tog jordens skönaste kort i farten. :P heh..
skönaste skrattet lockade ändå lina fram. herregud, säger jag bara! :D aldrig någonsin har jag varit
med om att en människa är så rädd i stockarna. 'jag DÖÖÖR!'. hahahah. det var helgen klockrenaste färd. :D
efter en sjukt mysig och kul dag på liseberg så åkte vi tillbaka till rävlanda, illamående efter allt snurrande.
där blev det snabba ryck innan parteyfolket skulle droppa in. hann inte riktigt klart och stod visst i handduk
när dom kom. 'oj, hej!'. heh.. men kvicka var vi och snart var det dags för shotspel igen. :)
riktigt trevligt och allt fler göteborgare (och en amerikanska!) kom och gjorde oss sällskap.
många sköna kommentarer, en hel drös med asgarv, lite shake och galet mycket alkohol.
muchomucho braaa kväll. yees. :D

när vi slog upp ögonen i söndags var vi inte piggaste, det kan jag inte påstå, men jisses, vilka skratt vi
fick oss på morgonkvisten. 'några' hade visst snott en cykel från grannen och placerat den perfekt på
en parkeringsplats mellan en vit och silvrig bil. hahah, bara att kila iväg och hämta den och lämna tillbaka
den hos ägaren (som dessutom såg när den återlämandes). ;P och sen hittades en lapp utanför dörren,
från 'peknu' som bad om ursäkTT för sin dåliga stiLL och för något vi inte lyckades tyda. hah. :D
när vi piggnat till liiite var det dags att packa ihop och kila hemåt igen, tråkigt nog. :/
försökte bita ihop efter ett  'hejdå' med hjärtat, men klarade mej inte riktigt. det brast på vägen ut till bilen.
alltid lika jobbigt att lämna dej för jag hatar att vara utan dej! ;( men den här helgen ska jag leva på länge..
lianlej, jag älskar dej.<3

har som sagt säkert missat tusen roliga incidenter, men det här var tripen till gbg i korthet.
och trots att helgen slutade i tårar, så var den helt fabulous! :)
tack göteborgsfolket för sällskapet, nathalie och martin för att vi fick crasha erat place
och flicksen för att ni är så braaa!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0