surt.

dagen började bra. riktigt bra. :) en skön, och efterlängtad, sovmorgon avnjöts.
sen trillade ett sms från dej in som gjorde förhoppningarna inför kvällen  ännu större.
sen blev det middag med family p på melke's innan det bar iväg till västra husby för att kika på
premiären i fotbollen efter sommaruppehållet. :)
meen, sen blev det bara stopp och pannkaka av allting. matchen ställdes in fem minuter innan
avspark för att planen var för blöt (vem har dött av lite vatten?!) och jag blev allmänt assur.
sen blev det massa skit med dej, hårda ord och nu har vi sagt upp kontakten.
kunde blivit många tårar där, men inte, i huvuvdet ekade 'bit ihop, du är bland folk!' och det
var bara att sätta sej i bilen och fara hem mot viken igen.
då kommer nästa slag i ansiktet. när man har planerat så pass mycket som vi gjort
och tillsammans sett fram emot det här i en vecka så tycker jag inte man gör så.
det måste jag få säga, för så pass ärliga är vi ju ändå mot varandra. sjukt besviken faktiskt.. :(

nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och förhoppningsvis så rinner alla sura miner av mej då.
ikväll är det fest och jag ska ha kul. sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0