13'e.

igår avklarades äntligen det sista 12timmarspasset innan min lediga helg tågade in och jag firade
med ett gläjdetjut! yeah. mina söta linor hämtade mej när jag slutade och sen for vi hem och
bänkade oss till 'idol'-finalen tillsammans med family p, jennie, linus och nellie. trevlans! :)
helt rätt att kevin segrade också, han är en fantastisk artist, det må jag säga..

och idag är det lucia, vilket jag älskar! lätt den mysigaste traditionen som finns. :) mhm.
startade morgonen med att plocka upp pie och sen bege sej till vammarskolan där det vaknades
tåg och grejer. lika fint som alltid. :) 
och ett extra plus i kanten för lillebror som överraskade med att sjunga solo. så himlahimla bra knick! :D
i'm proooud!♥

den hemska huvudvärk som jag har dragits runt med nu ett tag är inte alls lika påtaglig längre i alla fall. goodie! 
men igårkväll började jag bli riktigt hes och idag existerar knappt min röst längre. haha, det låter inget vidare.

vad som händer ikväll återstår att se. lina och jag skulle ta oss en funderare ett tag. så får se om vi
kommer på några bra idéer. :) något ska hittas på i alla fall, det är en sak som är säker!

give me what you got.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0