6'e.

4 avklarade - 6 kvar.
huuh.
jag vet att jag har sagt att jag ska sluta, men det kan inte hjälpas.. jag längtar tills nästa lördag.

jag förstår inte hur jag kan låta dej påverka mej så mycket!?
jag hatar att jag blir lika knäckt varje gång.
det är tur att man har världens sötaste vänner i alla fall. ♥ ni är bara så himlahimla bra.

har kommit på mej själv med att jag tänker på dej typ hela tiden.
why?
hah, måste sluta. ;)

ikväll ska jag trotsa slitenheten och det faktum att jag börjar jobba tiidigt as hell imorgonbitti igen,
och umgås lite med tjejerna. wey, allatiders! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

man får längta till ledighet när man jobbar som du!

2008-12-07 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0