fjärde advent.

here we go - lite snabbt om dagarna som passerat nu..
torsdag,
jag, carolin och lina begav oss till huvudstaden för big time shopping!
en jättebra dag med mängder av skratt! love you.♥
träffade ju även på magnus carlsson på max i norpan. hahahah, klockrent!
fredag,
jobb all day long. men med massor att göra och tillsammans med rosa och johanna så flöt dagen på. :)
när vi stängt åkte jag och johannis upp till sporthallen och avnjöt en innebandymatch med folket. trevlans!
ett antal roliga utrop också, jag lyckades dra till med två. 'oh, herregud! jag kan inte andas!' och 'men han
är väl för helvete ingen hund!'. fick ju visst svar på tal också. hahah, oj! ;)
när matchen var avklarad åkte jag, carolin och lina hem till c där danne, linda, jossan och simon spelade
wii och festade. carolin och jag blev sugna, så kilade hem och hämtade spriten och så var vi i full gång!
turkiskpeppar-shoten vandrade runt bordet och när den hamnade i min hand skriker danne 'neeej, inte till
henne, då blir det inget kvar!'. haha, sååå obefogat. :D
sen blev det utgång. mycket roligt folk ute också, så vi hade skiitkul! ;D thanks hörnii!
lördag,
vaknade och kom knappt ihåg att vi hade partat, haha, illa. men sen kom huvudvärken ifatt mej och jag
mindes klart och tydligt. tyyyp. ;)
men inget slöande inte. storhandel och massa fix. och sen kom oskar med sina nya radiostyrda bil och
vi blev som barn igen. heheh, kuuul.
framåt kvällsingen begav sej jag, carolin, lina och lina oss ut i skogen, hem till isa, för att äta gott och köra
julklappsleken med matilda, cornelia, bella, cicci, emma, elvis och issa. :) allatiders!
fick dom fina örhängena jag slogs för också, weey! :D
sen for vi hem till carro en sväng och lirade wii. :) trodde seriöst att jag skulle skratta sönder mej åt linorna.
haha, så himla kul!
idag,
oskar och johanna sov här inatt så idag har vi umgåtts hela dagen. försökte få in lite julkänsla, så vi har städat,
slagit in paket och lyssnat på julmusik. så nu känns det faktiskt som om jag har fått liiite feeling. :) äntligen!
bra dagar. :)

nu plingade det precis till i telen och jag gav ifrån mej ett litet glädjetjut! hahah.
finally är nyårsplanerna spikade och det känns galet bra! yesyesyes! :D

nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det nog att ta tag i alla pics som väntar på att läggas in.
jepp. på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0