2008.

nu är det snart slut. och som sagt - det har gått sjuuukt fort!
meen folks, här kommer i alla fall en liten summering :

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ja, massor! :D haha.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade ett och det gick i kras. :/ men nu är det nära i alla fall. körkort - snartsnart!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

inte av dom allra närmaste, men jepp. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
mm, älskade morfar. ;( huuh.

5. Vilka länder besökte du?
england och bulgarien.<3

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?!
jaaaa, en del.. någon att tycka om, bland annat.


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

finns några stycken, men 5 oktober för att lilla morfar försvann och 4 september för att då åkte vi till sunny.


8. Vad var din största framgång 2008?
jaaao, att jag har jobbat otroligt mycket och tjänat bra med pengar. det måste väl ändå ses som en framgång även om det inte har varit så kul alla gånger..

9. Största misstaget?
hmm, svårt. finns nog inga riktigt stooora misstag.?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
yeeah, lyckades ju bryta överarmen i början av året. :S

11. Bästa köpet?
resan till sunny. no doubt. :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och fest skulle jag tro..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 jaa, mina vänner och alla roliga upptåg vi hittat på! 2008 var ett kul år. :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
många, men 'there ain't no party like an alcoholic party' påminner om roliga stunder. ;D hahah.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
alltså, typ samma tror jag. men dalarna var djupare och topparna högre, i think..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
chansat lite mer kanske.!?


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 även om det har lett till fina löner, så måste jag väl säga jobbat.. :/
 
18. Hur tillbringade du julen?
med paps sida på julafton, med vänner på juldagen och med mamis sida på annandagen. bra dagar. :)


19. Blev du kär i år?
inte kär. men jaaa, intresserad kanske. :)


20. Hur många one night stands?
haha, den siffran håller jag för mej själv. ;) 


21. Favoritprogram på TV?
dom gamla vanliga typ. 'greys', 'brothers&sisters', 'idol', 'oth'... plus en ny favorit - ‘gossip girl'. :)


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja, det finns en som jag verkligen avskyr numera. uuusch!


23. Bästa boken du läste i år?
kommer knappt ihåg vad jag läst, men 'flyga drake' var oerhört välskriven.


24. Största musikaliska upptäckten?
måste väl nämna glasvegas. sjukt bra. 


25. Något du önskade dig och fick?
ja, några ytterst förvånande saker till och med. ;) hah.


26. Något du önskade dig men inte fick?
kanske inte något. men kanske någon.


27. Årets bästa film?
många bra. men en av dom bättre var i alla fall 'batman - the dark knight'. trés bien!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
det var en tisdag och jag söp till det med nellie, sara och dani. sen blev det fotboll med grabbarna. klockrent!


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

mm, men det finns det väl alltid?
 
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
som vanligt tror jag. lite mindre svart kanske.? hahah.

31. Vad fick dig att må bra?
mina underbaaara vänner!<3


32. Vilken kändis var du mest sugen på?

förutom mr beckham som alltid toppar den listan, så kanske penn badgley. :D muums!

33. Vem saknade du?
like always - nathalie! ;(<3
 
34. De bästa nya människorna du träffade?
svårt. har träffat på många trevliga personer. :)

det var 2008.
imorgon avslutas året med att först jobba och sen väntar en middag hos matilda med alla tjejerna.
därefter så får vi se vad mer kvällen har att erbjuda. men det ska bli riktigt trevligt i vilket fall som helst! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0