holding on without any reason.

ooh, jag hatar folk som inte fattar!
ringde ett samtal förut för att jag ville ansöka om a-kassa och människan jag blir kopplad till börjar babbla
om att jag borde gå med i facket, att man inte kan lita på att man får rätt betalt annars och massa jävla skit.
sa femtioelva gånger att 'nej, just nu är jag bara intresserad av a-kassa' och hon fattar inte.
tillslut var jag rent av otrevlig och hon blev skitsur och gav upp. herregud!

på jobbet var det faktiskt jobbigt as hell. nu klagar jag igen, sorry, men huvud dunkade och det var tungt
att andas. blä! :/ hatar att inte känna mej riktigt frisk.

något som trots allt piggat upp idag är att tågbiljetter nu är kirrade och jag har fixat så att rara lilla sara ska
jobba åt mej, så på torsdag åker vi till stockholm över en dag. jag, carolin och lina. wey, ska bli supermysigt! :)
plus att det är ett ypperligt tillfälle för mej till att shoppa julklappar. :D yees.

nu ska jag fortsätta att umgås med oskar, men först slänger jag in ett klipp.
lyssna och njut! :)


Kommentarer
Postat av: Erik

Den där låten är underbar. :)

2008-12-28 @ 01:39:37
Postat av: lisa.

alldeles klockren! :D

2008-12-28 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0