faking a smile.

ooh, har ju glömt att nämna att det igår trillade in ett brev från försäkringskassan. sjukpenningsbesked.
för det första hade jag knappt ens räknat med att få det, eftersom jag inte har så mycket jobb, liksom.. 
men om vi säger såhär, jag hade ju inte riktigt räknat med att få så mycket pengar,
för att inte göra ett jävla dugg egentligen.. heh, men det är väl bara tacka och ta emot! ;D yeeah.

förövrigt diggar jag marc jacobs kampanj för att samla pengar till typ hudcancerforskning.
och självklart skulle jag vilja ha samma t-shirt som mr beckham har. yees! :)

                 


många samtal från göteborg den här veckan också. det tycker jag om! :)<3


på återseende,
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Go du är, klart du ska ha samma t-shirt som BECKHEM!
Det blir mycket fest nu vettu. :D
Jag ska chippa med dom. Kanske kring första mars?
Hit alltså? Pappa fyller 50 och som det verkar nu så åker dom la bort själva. annars säger jag till om annat sker. :d love love

2008-02-06 @ 15:26:54
URL: http://Iamexposed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback