musik non stop.

yeeah, finally friday. trevligt som fan! :D
ikväll blir det innebandy. :) hoho, så kul! riktigt efterlängtat, faktiskt. mhm.
efter matchen vet jag inte riktigt vad som händer.. bjuden på försenad födelsedagsferre i och för sej.
men så skulle johanna och oskar förmodligen komma ner och umgås, vilket var hyfsat länge sen dom gjorde.
och så vill jag ju egentligen träffa dej, men det kanske inte är möjligt ikväll.!? plus att jag fortfarande inte
är helt frisk. nope. :/ jajaa, får se vad som händer och sker. yees.

visioner i mitt huvud när du ler.
;)


duschen nästa,
puss ♥


Kommentarer
Postat av: jenniepie

hahahha, jag var tvungen att skriva något :D ah, ocmys.
nja, vet inte. antar att du ska?

2008-02-22 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0