onsdag.

värdelösheten kom över mej som en jävla tsunamivåg.

igår blev det i alla fall champions league-kväll med paps. :) liverpool-inter.
hyfsat bra match, faktiskt, som dock slutade fel, måste jag säga.. hellre inter-vinst än att
liverpool stänker in två mål precis på slutet. mhm.
hade egentligen viljat se roma och real madrid mötas. mina favoritlag ju! :D heh.
fast real ligger ju närmast hjärtat, så 2-1 var ju inte riktigt det resultatet jag ville se.. :/
får hålla tummarna för vinst på santiago bernabéu-stadion om några veckor. yees.


over and out,
pussheej.

Kommentarer
Postat av: frida

Nae inget bestämt än. jag har inte ens hört i från CM än. Men jag vill ju tillbaka så fort som möjligt. fredrik fick sin praktik i mullsjö så nu åker jag på fre/lördag till mullsjö o kommer tillbaka om tre veckor. :S. men sååå fort jag kommer hem! så hör jag av mig stumapn!

2008-02-20 @ 19:20:17
URL: http://iamexposed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0