rainbow.

vibk-grabbsen stod för fredagsunderhållning igår. mhm.
en helt galet spännande innebandymatch! ;D yees, sjukt kul!

imorse drog vi till sporthallen och kikade på innebandy igen.
men rolig kan man ju inte påstå att den matchen var, neej..

och så är jag arg på simp idag. för han är en dum jävel. :/
du kan ju köpa ditt eget jävla snus hädanefter, din dåre!
okeej, nu tog jag kanske i lite, men aah, hur svårt kan det vara!? huh..

hahaahahha, mami satt och spelade på sin mobil igår och får ett leende på läpparna..
mami : hur mycket sa du att du hade i rekord på det här spelet?
jag : 161 000 nånting..
mami : aha, okej.. (leendet försvinner)
jag : vadådå? hur mycket fick du?
mami : 7300.
;D hahahahhaa, så förbannat kul!

hade en plan inombords vad min lördagsafton skulle innehålla, men blir nog inte så.
eller rättare sagt - det blir inte så! deppigt värre.. mm.
så blir nog att umgås med oskar. och fira lite! dom fick ju lägenheten såld i veckan. :D yeah.
och en ifk-spelare som köpte den för ett finfint pris. goodie!


ska kila,
so long, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback