so rich, so pretty.

mhm, lite spontant satt jag mej på bussen till norpan igår kväll. :D
träffade på lina och dom andra sörpingsflicksen i stan och hade sällskap med dom
till oscars lägenhet där vi laddade lite innan vi kilade vidare till ett annat partey.
stundvis hade jag det riktigt trevligt, men njae, något vidare krök blev det ju inte precis,
fast det var ju inte riktigt tanken heller så..
men tröttnade dock runt ett-tiden, så åkte med jocke och andreas hem. thanks grabbs!
galet skönt att slippa åka buss. heh.
för att ha ha bestämt mej 20 minuter innan bussen till norpan gick,
så måste jag ju säga att kvällen var ganska lyckad. :)

idag är jag dock lite halvsliten, så det blir det inte mycket action för min del, neej.  


hörs,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback