waste of time?

igår blev det som sagt fest. :)
linen kom hit och vi fixade iordning oss, sen drog vi till henne och fixade lite till. heh.
runt åtta kom tjejerna och vi kilade till luis där det var förkrök.
hittade på en långsökt suparlek som visade sej ha bra resultat på nästan hela högen. hahaa.
sen gick vi bort till davidssons och fortsatte festandet! :) yees.
hyfsat mucho folk, faktiskt, så blev en massa dans. mest med sötaste lillan. puss på kuss!<3
kvällen stod inte riktigt upp till mina höga förväntningar, meen aah, det var väldigt kul ändå. ;) mm.

imorse skulle jag dragit in till norpan och hjälpt oskar och johanna att flytta,
men min jävla hosta bidrog till en väldigt sömnlös natt, så pallade inte riktigt.
plus att jag ändå inte hade kunnat göra så mycket med en arm så.. jajaa.

ikväll vet jag inte vad som står på schemat riktigt.. naej.
fridus överraskade ju med att vara i viken i helgen, så kanske blir en träff med hv-flicksen?

melodifestivalskikande? mys? hm, det återstår att se..


nu blir det i alla fall slapp i allra högsta grad,
pussheej.


Kommentarer
Postat av: theplace - Jennifer,

Lät ju jättekul!
Kolla gärna in våran blogg. Ha en bra dag:)

2008-02-16 @ 14:41:28
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0