way back.

lisa är sjukskriven nu. mhm.

jag tänker på dej typ varje gång jag inte har något annat för mej..
och eftersom jag i princip inte gör något överhuvudtaget om dagarna nu när
jag är hemma själv all the time så poppar du upp i huvudet galet ofta.
meen, alltså, jag ska ju inte klaga - du är mys! :)

förövrigt var johäänna här hos mej hela dagen igår, vilket var great!
och så saknar jag tuss muchomuch! :/ det är inget roligt utan henne, naej. träff snarast!<3
hjärtat kommer hem från teneriffa idag också, så nu kan vi lura igen. gos!
plus att jag fortfarande har lite problems med att skriva med en hand - det är jobbigt!
men men, det är ju bara en liiiten grej som strular när man har gått och haft sönder armen,
så får väl försöka vara lite optimistisk när det gäller såna småsaker..? jajaa.


nu ska jag ta och knarka lite så smärtan
i armen kilar iväg för en stund i alla fall,
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0