escape from reality.

härlig kväll igår med flicksen. :) gott grillat och bra sällskap. det var mucho trevligt!
kvällens största plus var dock att träffa världens bästa daniel. :D glädje!
och så fick jag tillbaka mina borttappade skor efter typ två månader också. heh..
vilken koll man har ibland alltså!? hahah, klockrent! ;D

idag har det jobbats i tio timmar. var ju boss idag också, hah, jag älskar att bestämma! ;)
fullkomligt slut nu efter en sjukt hektisk vecka. det känns i kroppen att man inte varit ledig sen förra lördagen..
men nu är jag fri i 37 timmar. mhm, lyx!  imorgon ska jag sooola! :)

snart ska jag hugga in på en hemgjord pizza med mami och paps. mums!
vad som sen står på schemat är för tillfället ett frågetecken, meeen, det ska nog klaras ut på något sätt.
jag vill göra något kul i alla fall. förslag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0