i feel so uninspired.

trots min kassa inställning så flöt tiden på idag på jobbet och det var inte så fasligt tråkigt som jag
hade förutspått.. och så är ju alfons ganska snäll ibland också. ;)
nu är jag ledig tills klockan 10 på torsdag, vilket känns riktigt skönt. oh jaa!
hoppas på att bli träffad av lite solstrålar imorgon på förmiddagen, och senare så står flyttning på schemat.
ska även hinna med en tur till systemet för att bunkra upp inför den kommande helgen! hoho, ska bli sjukt kul! :D

vännen, jag tycker så synd om dej. och det gör så himla ont att se att du är ledsen. :/
meen du, även om det känns förjävligt nu, så lovar jag att kommer det bli bättre.. jag älskar dej.<3

my head is battling with my heart and my logic has been torn apart.


nu har mekarn varit i farten (haha!), så snart ska jag trampa iväg ut till grännäs för att träffa carolin.
sen blir det fifalla på cykel för första gången i år. trevlans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0