distance between us.

ojoj, vad dålig jag är med uppdateringen, men det beror inte på ovilja, utan på att jag helt enkelt inte hinner.
mycket jobb är det. hela tiden. alla dagar. lite tråkigt, för känns inte som om jag har något liv  för tillfället.
meeen, jag klagar inte jocke, det är bra med jobb! dock inte så kul att jobba över VARJE dag.. :/
men men, det blir pengar, och det kommer behövas i sunny! :D yeees.

igår blev det i alla fall att springa elljusspåret. fast benet gör fortfarande ont sen jag fick vagnen över mej,
så kunde inte köra fullt ut, tyvärr. sen blev det även fifallarundan med carolin. :) skööönt.

nu ska det stickas ner till c. vi ska köpa lite frukt och fixa lite, sen bär det av till ekön med sb-gänget. mys! ;)


Kommentarer
Postat av: Jocke

Har faktiskt aldrig sagt att du klagat (= Kan förstå att det är jobbigt att jobba massor, tyckte själv det när jag jobbade massa ^^,

2008-07-23 @ 13:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0