nothing compares to you.

nu har alla intryck från helgen lagt sej en aning, så här kommer den utlovade redovisningen..
fredag :
började med förfest hos family rödin. flyttgänget  plus några andra partysugna droppade in och vi drack
jordens godaste bål i mängder! sen blev det käk och fishermenshot, mums! :)
när dom vuxna försvann så ökade vi på tempot och diggade till abba. hahah, otippat!
runt elvasnåret så kilade vi ner till oskars båt och jag träffade på min anna. lycka! :D
sen gömdes tröjan bakom kaffebryggarn (heh..) och vi drog till melke's efter lite velande.
där var johanna, som jag inte sett på ett och ett halvt år. kul återseende, verkligen! 
sen blev det att knalla över gatan och dansa på davidsson's med min bebis. yees. :D
efter stängning så hängde jag med sara, richard och totte och så fick jag mej en trevlig pratstund med
en alltid lika mysig person, tills någon kom. hahaha, inte populärt. ;D 
runt fyra blev det hemgång med oskar och luis. BRA kväll! :)
lördag :
blev väckt klockan åtta av att alla i huset gick upp. gaaah! oskar sjöng, erbjöd frukost på sängen och drog
upp persiennen och jag praktiskt taget dog en aning. huh.. :S sen åkte dom och åt frulle hos rödins,
jag blev ensam och fick sova ett par timmar till. välbehövligt!
sen blev det lunch på melke's med family p och vänner. good tradition!
när vi var klara där blev det träff med bebis och vi kikade på karnevalen. alltid lika uppiggande, det måste
jag säga. rooligt! och humöret gick ju verkligen upp i topp när jag fick en titt på deeej! :D
på kvällen blev det först förkrök hos nellie. karaoke, svep och allmänt trevligt. :)
sen kilade ida och jag över ån till ex och kex för att fortsätta förfestandet. kuuul vare, men ösregnet
förstörde lite, tyvärr. men vi var ändå några tappra själar som satt kvar. sjöng, drack och skrattade. :)
melke's var sedan målet när vi knallade bortåt. blev dock inte särskilt långvarigt där, men lite drinkar och
dans hanns med. och ett helt sjuuukt bra återseende blev det också. ooh jaaa! :D
sen blev det att träffa flicksen på davidssons. galet mycket folk, men riktigt kuul! :) yees.
kvällen avslutades med en upptäcksfärd genom viken med min bästa vän. många skratt. mm, haha.<3

det stooora minuset var i vilket fall som helst att bli osams med världens bästa. faan. usch, aldrig mer! ;(
förlåt för att jag gjorde dej så besviken.. <3
trots det, och trots ångesten som det lett till, så var ändå helgens plus att träffa dej. det var faan som en dröm.
hahah, det låter helt sjukt, men det kändes nästan overkligt att du helt plötsligt stod där framför mej. igen.
jag ångrar ingenting, även om jag kanske kunde ha tänkt lite längre..
meen, så fucking jävla underbaart! :D hahahhaah.

årets upplaga av festivalen var väldigt bra, men njaa, det kändes inte riktigt som att det var karnebåt ändå.
jag hann liksom inte med allt jag ville.. kanske hade jag bara längtat för mycket och  byggt upp
för höga förväntningar.? jajaa, överlag var det i alla fall en riktigt braaa helg!

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0