skönheten & odjuret.

jaha, då var tre dagar avklarade på mitt nya schema. tre veckor i mejeriet. sådär lagom kallt och ensamt.

fast det har gått bra, om man bortser från idag, då jag har tappat i princip allt jag har hållit i. heh, illa.

men jajaa, annars känns det i alla fall muy bien. mhm.


förutom att slita på ica, så har jag spenderat stor del av min tid tillsammans med min cykel faktiskt.

kårtorp fick ett besök av oss och carro häromdagen. dock var vädret skit på "tillvägabaken" (hahah!),

vilket gjorde det hela liite mindre mys, men jaa, 1,5 mil, nåt sånt(?), trampade vi ju i alla fall. trevlans!

nu är jag precis hemkommen från ännu en långtur. först åkte carro och jag en runda, sen bikade vi

hem till lina och hämtade upp henne och nu har vi glidit runt överallt och ingenstans i några timmar.

skapligt trött nu, men det har varit en bra kväll med mina favoriter. aarå. :)<3


fixade en lösning till problemet häromdagen också, så nu är i alla fall det ur världen. det är bra. väldigt bra.


i helgen blir det visfestivalen i västervik. :D hoho, finemang!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där lösningen till problemet hade du aldrig fixat utan mitt tjat.... :D du&ja bebis.. OCH våra cyklar :D<3

2008-07-13 @ 16:29:01
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0