i want you to show me.

ekönsvisiten igår var härligt mys! varmt och skönt i solen, goood fruktbuffé och riktigt bra sällskap. ;)
hann även med en snabbtur uppe i utsiktstornet och så en joggingrunda i skogen. trevlans!
tack för en underbart kväll, flicks. :)

idag är jag sliten. meen, nu är det bara 3 dagar kvar tills jag är ledig.  yees. det ser jag fram emot..
dock har jag visst fått (ännu mer!) utökade arbetstider, så går inte av mitt pass på lördag förrän 18. suck.

för tillfället håller jag på och velar fram och tillbaka. typiskt mej. mhm.
två alternativ finns det. båda är lockande. verkligen. antingen låta traditionen flyta på och ha roligt med
människor jag tycker jävligt bra om. eller såå, åka iväg, inte riktigt veta vad man får, och spendera tid
med nytt folk på en nära kompis 20årsfest. hm, det är inte lätt när det är svårt. naej. :/
jag har sagt det förut, och jag säger det igen - jag är kass på att ta beslut..

kan du inte bara komma hit,
en liten stund bara?
så jag får känna dej nära igen.
veta att du inte släpper taget.
jag vill inte umgås med rädslan längre.
jag är ovän med tårarna
och har tröttnat på saknaden.
kan du inte bara komma hit igen?


nu blir det att löpa elljusspåret med paps igen. yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0