hur kan nåt så stort förvandlas?

sliten och mörbultad. jotack. huh, så slut jag är! :S
idag har det jobbats 12½ timme. fast det har gått bra, det gör det ju alltid, bara inställningen som är så
kass när man ska dra sej dit.. skönt att jobba med rosa och max också, mhm. :)
dock har jag skaffat mej ännu fler blåmärken. en sjujävla olycka blev det visst.
rosie och jag skulle köra in en stor tugn vagn (som tydligen var trasig vid hjulen) in i butiken. 
faanskapet välte, krossade halva mej och rosies knä. såå nu har jag en bula på kinden, ont i käken,
sår på underarmen och ett megastort blåmärke på låret. ajaj! :(
dock kunde vi ju inte annat än asgarva åt det hela. hah, herregud, så illa!

igår var jag ju som tidigare nämnt i norpan och såg på 'my girl'-premiären. :D sjukt bra musikal!
och är så galet stolt över att ha en vän som är så otroligt duktig. du är fantastisk bruno! :)

om du vill ha mej, nu kan du få mej så lätt.

är inte ledig förrän nästa söndag nu, så nu ska jag slänga mej i soffan och försöka ladda om 
batterierna inför veckan som kommer.. det lär behövas. suck.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du ska vara glad att du får jobba så mycket. Själv tvingas jag vara hemma, sjukskriven.. Det är plågsamt! DU om nån borde veta ;)

2008-07-20 @ 22:51:47
Postat av: lisa

jag klagar inte, det är bra med jobb. men kanske inte så kul. ;)

2008-07-21 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0