solsken i blicken.

igår var jag ledig. ÄNTLIGEN! :)
blev en heldag ute på kalvö med mami, paps, mormor, moster, morbror och kusinerna.
soool, mycket badande och massa lek med skotern! :D sjukt skönt, yees. :)
jag, oskar och ida tog skotern hem till viken sen också. mååånga skratt och hopp. :D haha.  
underbar dag!<3



imorse var jag ett nervvrak. huh, jaa. :/ men det gick bra, tur det.

gick förövrigt på mitt nya schema idag. ganska jobbigt, men ska ändå bli hyfsat kul. faktiskt.

dagens tanke skänks till bella. för den är hon värd. :D hah, håller tummarna för att allt ska gå prima!

är ensam hemma ikväll/natt, päronen drog ut till skärgården, knick är på läger hela veckan och
simp ska på pokerkväll med grabbsen. känns inte helt fel med lite egentid. nope. :)

we've been down that road before, but that's over now.
you keep me comin' back for more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0