nathalie.

nu har det gått ett halvår sen vi sist sågs. ett helt jävla halvår. :( jag kan knappt förstå att det är sant!
eller, joo, för det känns verkligen att det är helt sjuuukt länge sen jag hade dej här,
men jag kan inte förstå att det blivit såhär..
för ett par år sedan fanns det inte i min värld att jag inte skulle få träffa dej varje dag.  nu har det gått
185 dagar sen vi sa 'hejdå'. ;(
jag saknar dej så att det gör ont! jag längtar efter det så det värker i hela mej! allt jag vill är att du ska
vara här. hos mej. :/ men samtidigt vet jag att du är lycklig nu, och det är ju egentligen det jag vill allra mest.. 

och, även om du inte finns här hos mej längre, så har du kvar din speciella plats i mitt hjärta..
den kommer alltid finnas där! bästa vänner, jämt!<3  'forever & always. you & me', precis som vi sa..

'för det är så jag säger det, du är det finaste jag vet..'



love you big time, hjärtat. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0