slut som artist.

efter en lång hård dag på jobbet plus att jag efteråt hjälpte till en aning med att flytta mormor, så är jag nu
sjukt trött i både kropp och huvud. :/ ajaj, men så kan det vara.. ledig imorgon i alla fall. greeeat! :)

just nu funderas det rejält på vad kvällen kan erbjuda.. ingen framförhållning alls den här gången. ;) heh.
det pratas om att stanna i viken, sticka till norpan eller kanske till och med dra iväg till motala och festa till det.
dock kan jag ju inte påstå att jag är särskilt laddad nu, nope. :/ men det lär väl ändra sej, kan jag tänka mej..

för ett ögonblick så skakade du till allt lite. på ett positivt sätt. och även om jag inte vill erkänna det så känns
det lite tråkigt att det inte är så nu längre.. men jag får väl skylla mej själv kanske.!?

nu ska jag ragga partypolare, måla naglarna knallrosa och försöka få till lite lördagsfeeling i kroppen. ;D
vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0