parteypeople.

hoho, vilken klockren kväll det blev igår tillslut! :D
satte igång partandet efter nio nångång, hemma hos mej. jag, carolin och lina.
blev lite fix, varma mackor och krök på mitt rum. asgarv, roliga samtal, shottar och putte såklart! ;) haha.
sen drogs det ner till carolin för lite mer fix och dricka. heh, galet mycket skratt.
vid tolvhugget kilade vi ner till ett hyfsat lugnt davidssons. fast vi satte nog fart på't ganska rejält.
hahaha, aarå! ;) massa dans blev det och tiden liksom flöt bort. sen blev det efterfest hos oskar, som vanligt.
avslutningen blev väl inte helt enligt planen, för någon av oss. lite tabbar där kanske, men men,
en BRA fylla var det i alla fall och jävlar vad kul vi hade. :D tack för en sjukt bra kväll, älsklingar!<3

idag känns det lite segare, det må jag säga.. :/ stack ut till grännäs en sväng förut för att kolla på
liedholmscupen. sen mötte jag upp med carolin, blev lite käk och sen kom lina hit och tog ett snack.
ojoj, slitna klubben alltså. ;) heh. helt plötsligt kom ett antal scendyk upp i minnet. hahaha, fy fan så jävla kuuul! 

nu är det em-final som gäller och jag är mucho nöjd med resultatet för tillfället! :D ännu skönare skulle
det kännas om casillas höll nollan i 90 minuter och räddade en straff, och villa blev inbytt och stänkte in
ett mål eller två. hah, drömma kan man ju alltid. heja spanien, i vilket fall som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0