fröken kräsen.

igår blev det en efterlängtad träff med min anna. :) satt och myste lite på torget och pratade sönder oss.
mycket att ta igen, helt enkelt. ;) gud, vad jag har saknat dej vännen! och du, allt kommer blir bra, promise.<3

sen en promenad med carolinen, och så pressade vi lite, och jag somnade, hah. sköönt duu! :P
efter det blev det fotboll, SPANIEN!<3 och så en jävla massa test. hahah. jag är kräsen (som att det vore
en nyhet?), bebis är lycklig, vi är som gjorda för varann, inga egon alls och absolut inga HOBBYOFFER!
hahah, no way! ;D

idag har det jobbats. köpte sara för ett paket cigg, heh, ingen lust för att hänga i ettan idag inte. ;) tss..

att det är fredag idag känns dock en aning mysko. vart försvann den här veckan egentligen!?
och den lite halvmysiga fredagskänslan, vart är den? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0