är det rätt, så känns det rätt?

jaha, en uppdatering av helgen här då..

i fredags var det att vara ute och njuta av solen som var min melodi. fiiint. :)
på kvällen var det fotboll för hela slanten. :D åkte dit med family p minus knick plus robban, daniel & uffe.
väl där var hela berget på häggvallen(?) fyllt med viksfolk och vi glassade på linkans filt. nice.
matchen var klockren. spännande till tusen och viken vann! underbar stämning. :)
dock bröt joakim sorgligt nog armen i stridens hetta. jag blev alldeles skakis och illamående.
sjukt konstig reaktion, men antar att jag förflyttades tillbaka 5 månader i tiden och upplevde smärtan igen,
eller nåt. hemskt i vilket fall som helst..
när matchen var slut, och ambulansen tillslut kom, så var i alla fall stämingen i mogata mys as hell. :) mums!
i lördags var det jobb som gällde. 8-14 med johannes. trevlans!
sen hem och stressa en stund, innan jag for iväg till korpenstugan för att fira lindas 25årsdag i efterskott. :D
mycket släkt och vänner, god mat och dryck och glada miner. :) riktigt trevligt!
meen tyvärr var vi (jag, carolin, lina, emma & lina) tvungna att sticka redan runt halv nio för att hinna med
en buss till norpan. lite tråkigt allt.. men men.
i stan så förfestade vi lite i emmas nya fina lägenhet, men när det var dags att kila neråt 'hugos' så
mådde min bebis inget bra, så jag stannade hos henne.. tog det lite lugnt ett tag innan vi bestämde oss för
att i alla fall röra oss neråt. sen blev det att byta öl mot tystnad (hahah), träffa på en cyklande roger,
åka stooortaxi, sitta och frysa, springa på min 'diiing'-emelie och sen åka hem med en snäll chaffis.
blev lite halvdant allting, men vistelsen i korpenstugan och återträffarna var helt klart höjdpunkter! ;D
söndagen innehöll slapp i solen, b-lagsfotboll med vinst och korvgrillning med oskar och johanna. :) great!
idag åkte jag med ingis till sörping för att titta på nyströmskas mösspåtagning. flashbacks? ooh jaa! heh..
när mössorna var på huvudena så traskade vi bort till smultronstället och ingis och ciccis mams bjöd oss
alla tjejer på glass som peter kirrade. hehe. myyys! :)

några riktigt bra dagar har passerat igen. känns som om man är på topp, helt enkelt! ;) det är bra det.
(bilder från helgen kommer på bdb'n när solen går i moln.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0