happyhour!

idag besöktes lasarettet igen och nu är jag glaaad. :D
fick ta bort mitt fuula 'hockeyskydd' för att det hade läkt hyfsat mycket.
nu blir det att börja röra armen igen, dock inte göra några lyft överhuvudtaget.
huh, hur ska man komma ihåg det!? :S haha.
gör lite ont och känns galet mysko, men nu är det i alla fall happyhour för min del. :) yees.

du är så great också. mhm. vilket inte gör mej på sämre humör precis, naaej. ;) heh.

ikväll blir det champions league för hela slanten, men jag har inte riktigt bestämt mej vilket lag jag hejar på än.
;D hahahaa. tror nog allt att milan står högst på listan faktiskt. italien är ju ändå italien, liksom. tss..
grabbsen kommer förmodligen hit och kikar med mej. :) trevlans!

jajaa,
so long, folks.

Kommentarer
Postat av: jenniepie

ah, döp den bara så startar vi den! jag blir så.. trött!

2008-03-04 @ 20:58:10
Postat av: Frida

haha coolt! Grattis stumpan! läste att du inte får lyfta grejer.. jobbigt!!

2008-03-05 @ 08:29:04
URL: http://Iamexposed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0