första maj.

trots min taskiga inställning på  förmiddagen, så blev ändå min valborgskväll ganska lyckad. :)
blev mysig grillning hos oscar med honom, simp, linus, lina, madde, dani och luis.
bella tittade in en sväng också, och när det blev dags för fotboll så kom även max, christoffer och alex.
sen blev det trevligt prat, lite lekar och massa dricka. :D hah..
runt ett kom någon på den bra idén att åka till gusum på fest så jag, alex, lina, madde, luis och våran
bääästa chaufför johann drog dit. dock var det inte mycket att ha där så vi stack snart hem igen. ;) heh..
efter mycket skratt och turer hit och dit så kom jag i alla fall hem. yees. 
meen, kvällen var bättre än vad jag förväntat. :) positivt!


Kommentarer
Postat av: tove

haha joo vi pratade ju :D saknar dig med, vi måste ses snart. föresten jag sak ner till viken imorn. men vi hinner nog inte ses så mycket då. men du kan få dina pengar iaf :) puss

2008-05-02 @ 14:13:28
URL: http://dockner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0