happyhour.

äntligen börjar datorn repa sej lite. luktar ju inte bränt längre i alla fall. alltid positivt!
den senaste tiden har varit fylld med massa roligt, så tänkte slänga ihop en kort resumé av lite som skett..


fredagen 16e
blev det grillmys hemma hos oscar på storgatan. nästan alla grabbarna grus och flicksen var där,
så vi hade det riktigt trevligt. :) kvällen avslutades tillsammans med carolin, lina, emma, cicci, linus och simp
hemma hos oss framför lite hockey på teven. trevlans!

lördagen blev det att kila till norsholm med family p, carolin och lina för att kika på lite fotboll. :)

senare efter lite fram-och-tillbaka-velande så drog jag, carolin och emma lite halvspontant in till norpan.
blev förfest hos linda och daniel med grill, ett härligt återseende, rejält med dricka och massa schyssta pojkar.
sen stack vi tjejer vidare upp till himpan, hockeyhallen, för att snika in oss på en stadium-fest som hette duga.
mucho dans, glada miner och markooolio! :D heh, fiiint.
efter ett uttalande som innehöll 'jag jobbar på stadium i domino' så tog jag, linda och daniel en taxi vidare till
'hugo' där partandet fortsatte med många vänner, ännu mer dans och massa roligt. yees. helt galet kul kväll! ;D
den 23e så var det äntligen dags att resa till england. :D blev en helt underbar helg med ida.
bodde på ett kalasfint hotell, musikalen 'dirty dancing' var fullkomligt fantastisk och london var great!
blev mycket shopping, vandrande på stan, en cykeltaxifärd som jag knappt trodde jag skulle överleva,
ett besök på 'madame tussaud's', massa hoppbilder och glada miner. riktigt riktigt lyckat! tack ida. :)
sen jag kom hem därifrån har jag njutit av det fina vädret, tittat på bra fotboll, firat nellie som fyllt år, umgåtts
med carolin och jobbat en aning.. just nu känns livet faktiskt riktigt skönt! :)

snart blir att jobba lite igen och sen så kanske det skulle bli filmtittande ikväll.
imorgon är det i alla fall friday i'm in love och fotboll. det känns trés bien! ;) yees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0